1. از مثال های ملموس و عینی جهت تدریس مفاهیم ریاضی استفاده شود.
2.برای انجام فعالیت های درس ریاضی، دانش آموزان گروه بندی شده تا فعالیت های مورد نظر را در گروه و با م و همکاری یکدیگر انجام دهند.
3.روش های فعال تدریس به کار برده شود.
4. دانش آموزان با روش های گوناگون تشویق شوند.
5.جهت ایجاد نشاط در دانش آموزان، بازی های مختلف(هدفدار) انجام شود.
6. تفاوت های فردی، نقاط ضعف و قوت دانش آموزان شناسایی شود.
7.تکالیف متنوع و خلاقانه به دانش آموزان ارائه شود.ولی هیچ یک از آن ها به پرورش دقّت و تقویت حافظهی دیداری و شنیداری اشارهای نکرده اند. همچنین اهمیت داشتن طرح درس را، در نظر نگرفته ، در حالی که این دو مقوله، بسیار مهم و اساسی میباشد.
rasekhoon.net
1. مبینی، محمدتقی.(1380). آموزش ریاضیات قبل از دبستان. مشهد: آستان قدس رضوی.
2. عزیزخانی، سکینه.(1388).چگونه توانستم با ایجاد محیطی شاد و فعال میزان یادگیری دانش آموزان کلاس سوم شهیدین فاطمی را در درس ریاضی افزایش دهم؟(اقدام پژوهی). چاپ نشده. قم: مرکز تحقیقات.
3. بروور،ای.دبیلیو.،دوژونج، ژ.ا. و استوت، و.ژ(2001). به سوی یادگیری برخط (الکترونیکی)، گذر از تدریس سنتی و راهبردهای ارتباطی آن. ترجمه مشایخ، فریده و بازرگان، علی(1383). تهران: موسسه انتشارات آگاه.
آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی
بهبود وضعيت آموزش رياضي و چالش هاي پيش روي روش هاي ياددهي و ياد گيري رياضي دوره ابتدایی
های ,دانش ,آموزان ,انجام ,ریاضی ,تدریس ,دانش آموزان ,روش های ,فعالیت های ,چگونه توانستم ,با ایجاد
درباره این سایت